Piackutatások

A Szinapszis teljes körű piackutatási szolgáltatást nyújt ügyfelei számára, illetve piackutató partnereinek végez adatfelvételt is. Az alábbi módszereket alkalmazzuk a mindennapokban:

 

  • Fókuszcsoportos, mélyinterjús kutatások és etnográf interjúk
  • Online vitafórumok (bulletin boardok) és online piackutatási közösségek (MROC) építése és menedzsmentje
  • In-store szemkamerás kutatások, web- usability tesztek
  • Readability kutatások betegtájékoztatók tesztelésére
  • Személyes (mobile CAPI), telefonos (CATI) és online (CAWI) kérdőíves kutatások, valamint ezek hibrid ötvözete szükség szerint
  • Desk research, háttértanulmányok, statisztikai elemzések és modellezés
  • Web tartalom és social media elemzés
  • Próbavásárlások (MysteryVisit)
  • Közvélemény-kutatások

További szolgáltatásaink

Márkázott termékek

Márkázott termékek

A Szinapszis saját finanszírozásból folyamatosan szolgáltat a piac számára adatokat, kutatási eredményeket, tanulmányokat, ezek egy része publikálásra került vagy ingyenesen hozzáférhető a honlapon, néhány pedig megvásárolható.

Call-center

Call-center

A Szinapszis saját call-centere 70 állással működik, több mint 10 főállású, B2B és egészségügyi kutatásokban és kommunikációban jártas operátorral.

Tanácsadás

Tanácsadás

Egészségügyi és gyógyszeripari piackutatások  során szerzett iparági tudásunk, tapasztalatunk eredményeként cégünk szakértői döntéstámogató tanácsadással is ügyfeleink rendelkezésére állnak.