Piackutatások
A Szinapszis teljes körű piackutatási szolgáltatást nyújt ügyfelei számára, illetve piackutató partnereinek végez adatfelvételt is. Az alábbi módszereket alkalmazzuk a mindennapokban:
- Fókuszcsoportos, mélyinterjús kutatások és etnográf interjúk
- Online vitafórumok (bulletin boardok) és online piackutatási közösségek (MROC) építése és menedzsmentje
- In-store szemkamerás kutatások, web- usability tesztek
- Readability kutatások betegtájékoztatók tesztelésére
- Személyes (mobile CAPI), telefonos (CATI) és online (CAWI) kérdőíves kutatások, valamint ezek hibrid ötvözete szükség szerint
- Desk research, háttértanulmányok, statisztikai elemzések és modellezés
- Web tartalom és social media elemzés
- Próbavásárlások (MysteryVisit)
- Közvélemény-kutatások
További szolgáltatásaink
![Márkázott termékek](https://szinapszis.hu/uploads/files/solutions/sz-6_247db9adbae33476bdb51f5e19e6642365d4e169.png)
Márkázott termékek
A Szinapszis saját finanszírozásból folyamatosan szolgáltat a piac számára adatokat, kutatási eredményeket, tanulmányokat, ezek egy része publikálásra került vagy ingyenesen hozzáférhető a honlapon, néhány pedig megvásárolható.
![Tanácsadás](https://szinapszis.hu/uploads/files/solutions/sz-3_1454de20ccb494f6ead7cf2fdd10cbf0edc98033.png)
Tanácsadás
Egészségügyi és gyógyszeripari piackutatások során szerzett iparági tudásunk, tapasztalatunk eredményeként cégünk szakértői döntéstámogató tanácsadással is ügyfeleink rendelkezésére állnak.
![Call-center](https://szinapszis.hu/uploads/files/solutions/sz-4_48b127000f472c80200bcf25b09b69f9f519df1f.png)
Call-center
A Szinapszis saját call-centere 70 állással működik, több mint 10 főállású, B2B és egészségügyi kutatásokban és kommunikációban jártas operátorral.