Call-center
A Szinapszis saját call-centere 70 állással működik, több mint 10 főállású, B2B és egészségügyi kutatásokban és kommunikációban jártas operátorral.
Szolgáltatásaink:
Telefonos kérdőíves adatfelvétel, próbavásárlás
Gyógyszeripari és egyéb telemarketing
Tele-detailing regisztrált orvoslátogatókkal
Betegtámogató programok (PSP)
Adatbázis építés, targeting, validáció
Rekrutálás, időpont egyeztetés, konferenciaszervezés
Bejövő hívásfogadás, ügyfélszolgálat, helpdesk, információs vonal
További szolgáltatásaink
Tanácsadás
Egészségügyi és gyógyszeripari piackutatások során szerzett iparági tudásunk, tapasztalatunk eredményeként cégünk szakértői döntéstámogató tanácsadással is ügyfeleink rendelkezésére állnak.
Piackutatások
Alkalmazott piackutatási módszereink köre széles, igyekszünk ügyfeleink igényét innovatív megoldásokkal kiszolgálni.
Márkázott termékek
A Szinapszis saját finanszírozásból folyamatosan szolgáltat a piac számára adatokat, kutatási eredményeket, tanulmányokat, ezek egy része publikálásra került vagy ingyenesen hozzáférhető a honlapon, néhány pedig megvásárolható.