Tartalmában és arculatában is megújult a Szinapszis

  • 2013-09-26 11:09:00
  • Általános


Az egészségügyi piackutatás meghatározó szereplője idén ünnepli 15 éves születésnapját és ebből az alkalomból portfólióját és arculati megjelenését is frissítette. A megújulás részeként új formát kapott a logó, illetve a kutatási jelentések design-ja is dinamikusabb megjelenést képvisel.


A külső mellett a cég profiljának tartalma is frissült, amely a Szinapszis három, stratégiai fontosságú szolgáltatási elemének hangsúlyosabb pozícionálását foglalja magába:

  • Custom research - a klasszikus piackutatási megoldások mellett egyre hangsúlyosabb részt képviselnek az innovatív – elsősorban online-digitális platformokon alapuló – módszerek (EgészségPanel, szemkamera, adatbank).
  • Consulting - az egészségügyi piackutatás 15 éve alatt felhalmozott iparági tudás és kapcsolatrendszer eredményeként a cég szakértői döntéstámogató tanácsadással is ügyfelei rendelkezésére állnak.
  • Publishing - a Szinapszis saját tanulmányok gazdag tudásbázist biztosítanak a piaci trendek követésére. Jelenleg közel 120 elemzés érhető el, amelyek közül meghatározó többek között az orvosok internetezési szokásait – a hazai piacon egyedüliként – 2004 óta vizsgáló MedNetTrack.

A Szinapszis Kft. indulásakor egyedüli társaságként kezdte meg működését. Az elmúlt évek alatt a piac alakulása új, profiltiszta vállalkozásokat hívott életre, így ma már 11 taggal, Szinapszis cégcsoport néven komplex egészségügyi marketing és kommunikációs szolgáltatást biztosító szereplőként van jelen a hazai és nemzetközi piacokon. A teljes cégcsoport mintegy 100 munkavállalót foglalkoztat.

A Szinapszis Kft. megújult bemutatkozó anyagának letöltéséhez kattintson ide.