Elindult a második Call Center irodánk, immár 70 fős a teljes csapat

  • 2017-07-07 15:00:00
  • Általános

1998-as indulásunktól kezdve debreceni székhellyel működünk, amelyen megőriztünk több tevékenységet is. Például Debrecenben található a programozói csapatunk, a back office, a menedzsment fele, és a Call Centerünk. Budapesten pedig a kvalitatív és kvantitatív kutatói csapatunk, velük együtt a professzionális fókuszcsoportos szobáink és szemkameráink is.

 

A Call Centerünk eddig csak a Csemete utcai székhelyünkön működött 40 állással. Ezt bővítettük ki idén tavasszal egy új irodával Debrecen belvárosában, hogy júniustól már 70 fővel tudjuk a megnövekedett ügyféligényt kielégíteni. A Call Centerben a legmodernebb technika biztosítja a folyamatos munkát, legyen szó esti vagy hétvégi hívásokról. Minden felvételt rögzítünk, és a törvényi előírásoknak megfelelően megőrzünk. A hívások folytonosságát a VOXCO rendszer biztosítja, amely szintén az alapja az online kutatásainknak, az EgészségPanelnek.

 

Specializált Call Centerünk tapasztalt operátorai az egészségügyi piackutatásban szakértők, kiválóan tudnak orvosokkal, és vállalati döntéshozókkal kommunikálni. Szolgáltatási portfóliónk az egészségipar köré épült, amely mára kiterjedt számos általános B2B üzleti telefonos szolgáltatással is: 

 

   Telefonos kérdőíves adatfelvétel, próbavásárlás

   Gyógyszeripari és egyéb telemarketing

   Tele-detailing regisztrált orvoslátogatókkal

   Betegtámogató programok (PSP)

   Adatbázis építés, targeting, validáció

   Rekrutálás, időpont egyeztetés, konferenciaszervezés

   Bejövő hívásfogadás, ügyfélszolgálat, helpdesk, információs vonal