PharmaNetTrack 2022
- Módszer:
- online kvantitatív kutatás (n=400)
- Kiadás időpontja:
- 2022. szeptember 1.
- Célcsoport:
- 400 patikus országosan vegyes eloszlással. A mintaösszetétel: válaszadók beosztása: 25% patikavezető, 25% gyógyszerész, 50% szakasszisztens. Válaszadók munkahelye: 34% láncos, 33% társulás, 33% független patikák
- Nyelv:
- magyar
- Terjedelem:
- 40 dia
1.000.000,- Ft
Tartalom
A tanulmány bemutatja a patikusok digitális felhasználói és információszerzési szokásait, valamint képet ad az irányukban megvalósuló gyógyszergyári multichannel kommunikációról és annak patikusok általi megítéléséről. Rámutatunk a patikavezetők, gyógyszerészek és szakasszisztensek közötti különbségekre. A tanulmány stratégiai insightokat nyújt a gyógyszercégek számára a patikusok, gyógyszerészek felé történő kommunikációs és multichannel marketing aktivitások megtervezéséhez