OTC Choice - Haspuffadás elleni készítmények 2011
- Módszer:
- kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június;
- Kiadás időpontja:
- 2011. augusztus 1.
- Célcsoport:
- felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók
- Nyelv:
- magyar
- Terjedelem:
- 57 dia
400.000,- Ft
Tartalom
A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, haspuffadás elleni OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyek a patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=200; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 57 dia