OTC Choice - Allergia 2010

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus, kérdőíves kutatás (CATI); N=260; és mystery shopping; N=100 patika
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. szeptember 20.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók; országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 49 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, allergia kezelésére szolgáló OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyeka patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus, kérdőíves kutatás (CATI); N=260; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+),kategóriavásárlók; országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem: 49 dia

Megrendelő űrlap