Gyógyszerimage kutatás - Nasalis készítmények

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=171
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. november 30.
  • Célcsoport:
  • háziorvosok (50%) és szakorvosok (51%) (pulmonológusok, fül-orr-gégészek, allergológusok)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 47 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A kutatás központi kérdése, milyen az originális és generikus nasalis készítmények megítélése a háziorvosok és szakorvosok körében. Tanulmányunkban külön elemezzük a gyártói illetve gyógyszer image-t, külön hangsúlyt fektetve arra, mennyiben befolyásolja a cég megítélése az általa gyártott készítményekről alkotott véleményeket. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=171; adatfelvétel időpontja: 2009. október Célcsoport: háziorvosok (50%) és szakorvosok (51%) (pulmonológusok, fül-orr-gégészek, allergológusok) Nyelv: magyar Terjedelem: 47 dia

Megrendelő űrlap