HUN

ENG

Ott voltunk a Pharma eMarketing Europe konferencián

  • 2011-03-14 08:58:00
  • Konferencia

Az immáron hatodik alkalommal megtartott Pharma eMarketing Europe konferencián számos esettanulmány, működő e-marketing kampány bemutatása is bizonyította, hogy a gyógyszeripar számára is nélkülözhetetlen új eszközrendszert jelent az internet világa. A prezentált projektek már nemcsak az adott cég vagy termék ismertségét, imidzsét növelték, hanem sokszor pontosan kimutatható értékesítési volumennövekedést is eredményeztek, így egyértelművé vált a digitális marketingeszközök létjogosultsága a gyógyszermarketingben is. A konferencia két napja alatt a közönség megismerhette az egyes cégek orvostársadalom felé irányuló online kommunikációs tapasztalatait és közösségépítési technikáit. A korábbi stratégiához viszonyítva valóságos paradigmaváltást jelent a készítmények végfogyasztóit, a pácienseket megcélzó komplex eszközrendszer, melyben ezen kiemelten fontos célcsoport egyenrangú partnerként jelenik meg. Őket más piaci szegmensekhez hasonló módon a gyógyszeripar is döntően a közösségi média segítségével igyekszik elérni. Mindezt megkönnyítheti, hogy az egészségügyi tartalmakkal kapcsolatos internetfogyasztás trendje egyre inkább a mobil eszközök irányában mozdul el, és ezen belül is kiemelt szerepet kaphatnak az Apple iPhone és iPad készülékek, robbanásszerűen növekvő penetrációjuknak köszönhetően.

A Szinapszis Kft. részéről Gyarmati Gábor vett részt a konferencián. A legfrissebb trendekkel, online kommunikációs lehetőségekkel kapcsolatban személyes találkozó keretében is Partnereink rendelkezésére állunk, bővebb információért keressen bennünket!

A konferenciáról bővebb információ: http://www.eyeforpharma.com/emarketing/