Ott voltunk a digitális kommunikációs workshop-on
- 2014-05-27 09:43:00
- Konferencia
Mindenképpen a téma iránti érdeklődés jele volt, hogy a rendezvényen közel 70 gyógyszeripari döntéshozó, menedzser képviseltette magát. A mintegy 4 órás workshop célja a digitális egészségügyi kommunikációval kapcsolatos alapvető információk, trendek és tapasztalatok bemutatása volt.
Ihász Ingrid, a CEMP Sales House elemzési és tréning vezetője a workshop nyitó előadásaként alapvető tudnivalókat tekintett át az online kampányok tervezéséhez. Előadásában részletesen ismertette a digitális csatornákon elérhető célcsoportokat, valamint a digitális reklámpiac méretét, az elérhető hirdetési eszközöket, médiafelületeket. Praktikus tanácsokkal szolgált arra vonatkozóan, mire érdemes (javasolt) figyelni az online kampányok tervezés során, valamint hogyan értelmezzük ezek eredményeit, különböző mutatóit.
Kiss Katalin, a Szinapszis Kft. vezető kutatója az egészségügyi információszerzés aktuális trendjeit ismertette. Az előadó részben piackutatási adatok, részben szakmai tapasztaltok alapján tekintette át, milyen változások figyelhetők meg az egészségügyi információszerzésben, hogyan változott a hazai egészségportál piac. Külön kitért arra is, ezek a folyamatok miként alakítják a fogyasztói szokásokat, valamint az orvos-beteg kapcsolatot.
Sztankó Péter, a Webbeteg.hu egészségportál főszerkesztője gyakorlati példákon keresztül vizsgálta illetve illusztrálta, hogy az egészségügyi, gyógyszeripari tartalom, valamint a tartalmi környezet milyen hatással van a kommunikáció hatékonyságára. A szakember bebizonyította: tematikus célzással érhető el a legmagasabb hatékonyság valamint a releváns tartalmi környezetben hatékonyabb minden kommunikációs kampány.