HUN

ENG

Marketingpirula Live konferencia

  • 2010-04-19 10:19:00
  • Konferencia

Számos nemzetközi és hazai gazdasági szakértő szerint ebben az évben végre megkezdődik a kilábalás a válságból. A gyógyszercégek többségének a tavaly második félévi jó eredményei is mintha azt jelezték volna: ha óvatosan is, de idén már engedni lehet a nadrágszíjon. Már nem a túlélés az elsődleges szempont, hanem a további növekedés, amelynek kulcsa a megfelelő területeken történő fejlesztés, valamint a hatékony marketing és kommunikáció lehet.

Mindehhez persze arra is szükség van, hogy a kormányzat tagjai – azon belül is a szakmapolitikusok – végre partnerként tekintsenek a gyógyszergyártókra, értékként kezeljék az egészséget, s prioritásként annak megőrzését. A választásokat követően mindenki nagy várakozással tekint a közelebbi és a távolabbi jövő elé. Amiben mindenki egyetért: ha valamikor, most jött el a lehetősége annak, hogy változást csikarjunk ki a piac szereplőinek jelentős részét hátrányosan érintő szabályozást illetően.
Mi várható az iparág makro- és mikrokörnyezetében, illetve maga a gyógyszeripar hogyan formálja a saját jövőjét? Milyen új tendenciák, trendek tapasztalhatók, várhatók ezen a területen? Az idei Marketingpirula Live konferencián általánosságban és részletekbe menően is a fenti kérdésekre keressük a választ. Az ügynökségek és megbízóik kapcsolatáról Kertész Balázs, a Szinapszis Kft. ügyvezető igazgatója tart előadást.