Kutatás konferencia 2014
- 2014-01-29 08:21:00
- Konferencia
A márciusi előadásokkal tiszta vizet szeretnénk önteni a pohárba.
Sokat hallani a jelentős nemzetközi kutatás-módszertani trendekről. Ismert, hogy az online kutatási közösségek az egyik leggyorsabban növekvő módszertani szegmens. Egyre elterjedtebb a mobiletnográfia, a virtuális vásárlás, az applikáció alapú kutatás és a neuromarketing, népszerű és továbbra sem magyarított kifejezés a big data és a gamification. A sor természetesen hosszú, csupa modern, izgalmas lehetőség a kíváncsi kutatók számára. Ám adódik a kérdés: a fejlett világban a kutató szakma által magasra emelt, és a kutatásvásárlók által valóban igényelt megoldások jelen vannak-e Magyarországon? Talán ismerjük a választ, és nagyrészt az okokat is: a hazai kutatások többnyire a jól bevált sablonokat követik.
A helyzet talán mégis biztatóbb ennél. A Kutatás 2014 konferencia vezérgondolata a modern, előremutató, úttörő kutatási témák és módszertanok bemutatása, előadóink pedig tényleges magyarországi megvalósításokról és tapasztalatokról számolnak be.
Néhány érdekesség a tervezett előadói témákból:
- Mobil platformok térnyerése
- Megfigyeléses kutatások
- Szövegelemzés, web 2.0-ás kutatások
- Big data
- DIY vs. klasszikus kutatások
- Ifjúság kutatás
- Új típusú médiafogyasztás
- Feltörekvő shopper kutatási módszerek
Részvételi díjak:
- Konferencia és ellátás szerdán 45 000 Ft + áfa
- Szállás, vacsora, programok 25 000 Ft + áfa
- Konferencia és ellátás csütörtökön 35 000 Ft + áfa
Kedvezmények:
- Egg fee: február 19-ig 25 % kedvezmény
- Early Bird fee: február 26-ig 15% kedvezmény
Az idei konferenciaprogramba nem iktattunk kávészüneteket, ugyanis a kávé, az ásványvíz, a rostos és szénsavas üdítők, a rágcsálnivalók folyamatosan vendégeink rendelkezésére állnak.
Lemondást csak írásban fogadunk el. Visszatérítés lemondás esetén: március 1-ig 100%, március 10-ig 50%. Március 11. után visszatérítésre nincs lehetőség, de a megrendelt szolgáltatás más személyre átruházható.