Kutatás 2014: Öntsünk tiszta vizet a pohárba!
- 2014-02-26 04:56:00
- Konferencia
Ám adódik a kérdés: a fejlett világban a kutató szakma által magasra emelt, és a kutatásvásárlók által valóban igényelt megoldások jelen vannak-e Magyarországon? Egyáltalán, miben különbözik a piackutatás kultúra itt és az etalonnak tekintett fejlett piacokon?
A Szinapszis Kft március 19-20. között megrendezett Kutatás 2014 konferenciáján többek között ezekre keresik a választ a résztvevők. Az esemény a Médiapiac 2014 konferenciával párhuzamosan zajlik Siófokon, a Prémium Hotel Panorámában. A két rendezvény között az átjárás biztosított.
A konferenciák egy közös plenáris üléssel indulnak március 19-én, melynek részletes programja a Médiapiac honlapján elérhető, majd a két esemény előadásai a délután folyamán külön folytatódnak. A Kutatás 2014 az ebédet követően a Jövő a jelenben szekciónyitó előadással indul, melyet nyolc előadás és egy kerekasztal beszélgetés követ. A program első felében a kutatók és a szakma változásairól esik szó, a P&G, a Cognitiv, és az Added Value Paris képviselőinek nézőpontjából, majd a nap további részében az új, innovatív kutatási módszerek bemutatására tevődik a hangsúly.
Az első nap végét interaktív beszélgetések zárják, ahol nem csak az innovatív megoldások hatásait vitathatják meg a látogatók, de a kvalitatív kutatások esetében szükséges és vállalható minőségbiztosításról is eszmét cserélhetnek a résztvevők.
A Kutatás konferencia részletes programja és a regisztráció részletei az esemény honlapján elérhetők.