Kutatás 2014: Jövő a jelenben
- 2014-03-07 04:20:00
- Konferencia
A nap a médiafogyasztási szokások kutatási vonatkozásaival foglalkozó előadásokkal indul. Az előadók az új technológiák médiafogyasztásra gyakorolt hatásait mutatják be. Egy esettanulmány keretében betekintést kapunk, hogyan alakítják a fogyasztók az üzleti döntéseket, és külön előadás foglalkozik azzal, hogyan működhetnek együtt a kutatóügynökségeknek és a megbízók az innovatív kutatási módszerek alkalmazásakor.
A szekció második felében a speciális és „niche” célcsoportoké a főszerep. Két előadás foglalkozik a fiatalok internetezési szokásaival, fogyasztói magatartásával, de hallhatunk a speciális célcsoportok eléréséről és a gamification kutatási aspektusairól is.
A Kutatás konferencia részletes programja és a regisztráció részletei az esemény honlapján elérhetők.
Találkozzunk március 19-20. között Siófokon!