HUN

ENG

Kutatás 2012 konferencia

  • 2012-02-03 16:00:00
  • Konferencia

A konferencia előadói gyakorlati példákon keresztül mutatják meg, hogy a piackutatási szakma milyen innovatív eszközökkel, módszerekkel, megoldásokkal képes megfelelni a megváltozott elvárásoknak, miért éri meg 2012-ben is piackutatásba befektetni az ügyfeleknek. Az előadásokat és fórumokat ügyfelek, piackutatók, tanácsadók, valamint a szakmai szervezetek képviselői tartják.

A Szinapszis cégcsoport ezúttal társszervezőként és előadóként is szerepet vállal a rendezvényen. A Szinapszis Kft.-t Kertész Balázs ügyvezető igazgató és Bán Csilla kvalitatív igazgató képviseli, míg társcégünktől, a Mystery Visit Kft.-től Malonyai Katalin vesz részt előadóként.

A Kutatás konferenciával párhuzamosan rendezzük Tapolcán a Médiapiac 2012 konferenciát is. Az átjárás valamennyi résztvevő számára biztosított.

Részvételi díjak:

Konferencia és ellátás szerdán 42 000 Ft + áfa
Szállás, vacsora, programok 24 000 Ft + áfa
Konferencia és ellátás csütörtökön 34 000 Ft + áfa
A részvételi díj az ellátást terhelő adókat és járulékokat is tartalmazza.
Early Bird Fee február 21-ig: -15 %
Egg Fee február 8-ig: -25 %

Lemondást csak írásban fogadunk el. Visszatérítés lemondás esetén: február 29-ig 100%, március 7-ig 50%. Március 8-tól visszatérítésre nincs lehetőség, de a megrendelt szolgáltatás más személyre átruházható.

Regisztrációhoz kattintson ide

Program 2012.03.21.

  • 10:00-12:00 Előadás: Plenáris ülés. A Kutatás 2012 és vele párhuzamosan zajló Médiapiac 2012 megnyitója közös. A plenáris ülés részletes programja itt található. A két konferencia programja délután külön folytatódik.
  • 12:00-14:00 Ebédszünet
  • 14:00-14:10 Előadás: Innovatív piackutatás. A szekció programjának ismertetése. Előadó: Kertész Balázs (Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft.)
  • 14:10-14:30 Előadás: Instant, Integrált, Innovatív – termékfejlesztés hatékonyan. Szemkamerás módszertan integrációjának bemutatása klasszikus kutatási feladatba, amelybe kivételes módon a megbízó belső ügyfeleit is sikerült bevonni. Előadó: Bán Csilla (Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft.), Gál Erika (Budapest Bank Nyrt.)
  • 14:30-14:50 Előadás: Automatikus, kutatás nélküli web-usability. Előadó: Báder Szabolcs (Realeyes)
  • 14:50-15:10 Előadás: Online követés – online tracking vizsgálatok tapasztalatai. Előadó: Sági Ferenc (NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft.)
  • 15:10-15:30 Előadás: Adatbányászat. MKB Euroleasing - Cognative
  • 15:30-15:50 Előadás: Való élet – digitális világ, avagy hogyan viselkedünk a digitális világban. Előadó: Orbán Gábor (TNS Hoffmann)
  • 15:50-16:20 Kávészünet
  • 16:20-16:40 Előadás: Virtuális valóság. Résztvevő: Gergely Ferenc (Cognative Piac- és Közvéleménykutató Kft.)
  • 16:40-17:00 Előadás: Hová tűntél, válaszadó? Előadó: Kozarek Andrea (SAKKOM Interaktív marketingkommunikáció és pr ügyn), Sütő Anna (KutatóCentrum)
  • 17:00-17:20 Előadás: Közösségimédia, web kutatás, text-mining. Szinapszis.
  • 17:20-17:40 Előadás: Digitális fogyasztó. Előadó: Bacher János (GfK Hungária)
  • 17:40-18:00 Előadás: Social media meets market research – Why are research communities the next big thing. Előadó: Dinko Svetopetric (Vision Critical)

Program 2012.03.22.

  • 09:30-09:45 Előadás: Piackutatás újragondolva/újragombolva. Előadó: Mészáros József (Cognative).
  • 09:45-10:00 Előadás: Személyes adatvédelem, kutatások jogi vonatkozásai
  • 10:00-10:20 Előadás: Nemzetközi guideline-ok, közösségi média. ESOMAR külföldi előadó.
  • 10:20-10:35 Előadás: Egy próbavásárlás története – esettanulmány a közvetítői és mobilbankári területről. Előadó: Fejes Tünde (UniCredit Bank Hungary Zrt), Malonyai Katalin (Mystery Visit Piackutató és Tanácsadó Kft.)
  • 10:35-10:50 Előadás: Televíziós költési trendek. Előadó: Őrsi Zoltán
  • 10:50-11:05 Előadás: Kampányok közösségi médiavisszhangja. Előadó: Mihálszki Zsuzsanna (Kantar Media Kft.), Nagy István (Brandmonitor).
  • 11:05-11:35 Kávészünet
  • 11:35-12:25 Előadás: Mi jön a piackutatás után? Résztvevő: Jakab Áron (BellResearch), Máth András (Ringier Kiadó Kft.), Vörös Csilla (AGB Nielsen Médiakutató Kft.) Beszélgetésvezető: Kertész Balázs (Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft.), Mészáros József (Cognative).